Creative with green

Ik ben dol op groen in huis. Als het aan mij lag stonden er geen decoratieve spulletjes op de planken en in de kast, maar enkel planten. Op zoveel mogelijk verschillende manieren. Zoals in deze pot:

IMG_1463.jpg

Vlak nadat ik bij Fellini kwam werken kwam ik tijdens het glas weggooien (altijd een heerlijk klusje om je frustraties te uiten) deze pot tegen. Normaal zitten er zongedroogde tomaten in, of artisjokken. Maar ik dacht dat er iets veel leukers mee kon gebeuren. Een plant erin! Dus die pot moest en zou met mij mee naar huis..

.. en dit is mijn eerste project met de pot. Ik vind het aardig gelukt al zeg ik het zelf. Er kunnen natuurlijk allerlei planten in, maar helemaal geweldig vind het wanneer er een kleine terrarium in zit. Dat wordt mijn volgende project met nog zo’n pot!

Geef een reactie

