Duurzame kerstversiering

Ik ben dol op de kerst! Voor mij begint dat gevoel al weken van tevoren, wanneer het buiten steeds vroeger donker wordt. Ik krijg dan de neiging om mijn hele huis vol te zetten met kaarsen en ook de kerstversiering heb ik het liefste overal! 

Maar dit jaar wilde ik het anders doen. Ik liep al een tijdje met de gedachte om takken te verzamelen uit het bos. Op Pinterest zag ik verschillende inspirerende mogelijkheden met een simpele tak. 

Dus toen ik op zoektocht ging, vond ik de perfecte tak. Hij is iets groter uitgevallen dan gepland, maar mocht ik er zat van zijn kan ik hem altijd nog doorzagen en op verschillende vazen verdelen. Mogelijkheden genoeg! 

Ik heb hem in een zware pot gezet zodat hij niet zomaar kan omvallen. En om de kerst-sfeer minimaal maar toch uitbundig te houden, heb ik er kerst-lichtjes en kerst-versiering in gehangen. 

Ben zelf erg tevreden met het resultaat!

Geef een reactie

