Black bedroom dreaming

IMG_2255.JPG

Je hebt er lef voor nodig en het moet passen in de ruimte, maar een zwarte muur kan ontzettend mooi zijn, geborgenheid geven en rust brengen in een ruimte.

Na heel veel inspiratie op te hebben gedaan op Pinterest durfde ik de stap te zetten. Ik maakte de muur in mijn slaapkamer zwart. Mijn keuze voor de slaapkamer was snel gemaakt: het is een lichte kamer met daglicht van twee kanten en ik wilde mijn ‘headboard’ van mijn bed toch al zwart maken. Daarvoor heb ik een groot dekbedovertrek gebruikt wat ik over had. En voor de onderkant een grote zwarte matrashoes. De muur achter mijn bed heb ik zwart geverfd zodat het optisch lijkt alsof het bed in de muur op gaat. Ik heb bewust gekozen voor de muur ‘in de rug’. Daardoor kijk je niet naar een zwarte muur wanneer je in bed ligt en geeft het toch het geborgen gevoel wat je graag in de slaapkamer wilt.

Toen de eerste stroken verf op de muur zaten twijfelde ik nog, maar het eindresultaat mag er zijn. Wat vind jij?

Geef een reactie

